‘Enviem la fam a la porra’ és el nom de la campanya de recollida d’aliments que lidera la Fundació FC Barcelona en favor de la Fundació Banc dels Aliments amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya. Així mateix, la campanya compta amb el patrocini de: Pastas Gallo, Arròs Montsià, Oli Borges, Sorli Discau i Llet Nostra; i amb el suport de la Fundació The Love Comes.
‘Enviem la fam a la porra’ pretén recaptar el major nombre de productes alimentaris bàsics necessaris per ajudar aquelles persones de Catalunya que més ho necessitin, i sensibilitzar la societat d’una situació de pobresa alimentària D'ARA I AQUÍ. Veure vídeo:
Sensibilitat amb els problemes locals
Vies de recollida
Qualsevol persona podrà participar en la recollida d’aliments, o bé de manera presencial o bé a través del web oficial de la campanya: www.enviemlafamalaporra.org. fins l'ínici del partit Barça-Madrid per la final de la copa qu es celebra a València el dia 20 d'abril.
Els qui optin per fer-ho de manera presencial, durant el mes d’abril podran portar els aliments als esdeveniments esportius següents:
- Dissabte 2 d’abril, partit Regal FCB - Biscaia. Palau Blaugrana, 18 hores.
- Dissabte 9 d’abril, partit USAP – Toulon. Estadi Olímpic Lluís Companys, 16.30 hores.
- Dissabte o diumenge 9/10 d’abril, partit FCB – Almeria. Camp Nou.
Els aliments seran recollits el dia de cada partit als accessos del Palau Blaugrana, Estadi Olímpic Lluís Companys i Camp Nou, respectivament. Els qui vulguin participar a través del web podran fer una donació en línia d’aliments, i Sorli Discau, que col·labora amb la campanya, els farà arribar al magatzem de la Fundació Banc dels Aliments.
Una porra amb premi
Tots aquells que prenguin part en la campanya –tant presencialment, com en línia–, en el moment de donar els aliments podran participar en una porra per encertar el resultat de la final de Copa del Rei entre el FC Barcelona i el Reial Madrid. Entre tots els que endevinin el resultat se sortejarà un premi molt especial: compartir un dinar a la Masia amb exjugadors del FC Barcelona.
Escoles, penyes i empreses també involucrades
A més dels socis i aficionats del FC Barcelona, també participen en la campanya quinze escoles d’arreu de Catalunya, diverses penyes barcelonistes i cinc empreses patrocinadores:
- Arròs Montsià, autèntic arròs amb denominació d’origen protegit del Delta de l’Ebre, que se sembra, es conrea i es recull exclusivament en aquestes fèrtils terres amb l’esforç i la bona feina dels socis agricultors de la Càmara Arrossera del Montsià, cooperativa fundada el 1927.
- Pastas Gallo és líder en la fabricació i comercialització de pasta alimentària a Espanya. Un dels motors d’èxit és l’aposta per la innovació i la qualitat dels seus productes, que l’han consolidat com l’empresa referent del sector al nostre país. Ofereix una completa línia de pastes per a tots els gustos.
- Llet Nostra, la llet de cooperatives catalanes, tercera marca de llet al país, és un projecte nascut per donar sortida a la llet de 225 explotacions i així garantir el futur del sector. Aglutina el 30% dels ramaders catalans i el 25% de la llet que es produeix a Catalunya.
- Grup Borges és un dels primers operadors de productes de la dieta mediterrània en el món, i s'ha convertit en un gran exportador dels seus valors, dels seus beneficis saludables, de l’excel·lent sabor i de les seves qualitats essencials. Borges compta amb plantacions pròpies que abracen més de 1.500 hectàrees a Espanya i Califòrnia; 10 plantes de producció i una estructura de distribució que li permet arribar a més de 100 països.
- Sorli Discau és una empresa familiar i catalana amb prop de 90 anys d’història que va néixer al Poblenou de Barcelona quan el fundador, Francesc Sorli, va obrir una botiga de queviures el 1923. Actualment, amb prop de 100 Supermercats a Catalunya i 2.000 empleats, ja és un dels referents quant a l'alimentació al nostre país.
Fundació Banc dels Aliments
La Fundació del Futbol Club Barcelona
Fundada el 1994, té l’objectiu de difondre i promoure la dimensió formativa, educativa, cultural i social del Futbol Club Barcelona a la societat en general, tant a Catalunya com a l’Estat espanyol, i en l’àmbit internacional. En l'actualitat, els seus projectes, que utilitzen principalment l'esport com a eina d'inclusió social, arriben a més de 220.000 beneficiaris a tot el món.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada